De gezamenlijke supermarkten in Nijmegen-Oost lanceerden afgelopen vrijdag heimelijk een nieuw product. Hiermee willen ze een nieuwe impuls geven aan de ingesleten dienstverlening aan hun ongeïnspireerde klanten in Nijmegen-Oost.
Inspiratieloos
Bedrijfsleider Mark te Walra licht de plannen toe. "Tijdens ons maandelijks "i & i overleg Oost" [alle supermarkten in Nijmegen-Oost ontmoeten elkaar regelmatig voor informatie en inspiratie - MdG] ontdekten we dat de supermarktbeleving van onze klanten veel te voorspelbaar is geworden. Leuk hoor, een sushibar, zelfscan-service of mini-slijterij maar opgetogen klanten krijg je er in Nijmegen-oost niet meer mee tegenwoordig".
Doorbraak
"Dit willen we doorbreken met spannende ervaringen en nieuwe concepten voor de alsmaar kritischer klant in Nijmegen-Oost. We willen dat ze opgeladen en geïnspireerd naar huis gaan. Zowel op culinair gebied maar ook qua spiritualiteit en zingeving. We willen dat klanten vervuld raken van nieuwe, stille en innige genoegens en verdieping. Dat ze in onze winkels heimelijk al inwendig plezier beleven aan het vooruitzicht en genot dat ze thuis gaan beleven met onze producten.
Verkneukelfriet bijt de spits af
In deze nieuwe productlijn bijt de verkneukelfriet de spits af. "Dit is het eerste product waarvan we heel veel verwachten. Een nieuw product waarmee klanten weliswaar besmuikt maar vrolijk onze winkel gaan verlaten en tegelijkertijd niet kunnen wachten tot ze thuis zijn."
De verkneukelfriet is vanaf aanstaande maandag te koop bij Albert Heijn en Coop in Nijmegen-Oost. In de komende weken worden heimelijk nog meer nieuwe producten gelanceerd.